משכנתא לתושבי חוץ

אנשים רבים מוגדרים בתור תושבי חוץ, כלומר ישראלים שוויתרו על האזרחות הישראלית שלהם והעבירו את מרכז החיים שלהם לחו"ל. מדובר על מגוון רחב של אנשים, שבחרו לעבור לחיות בחו"ל מסיבות שונות, החל מרילוקיישן מטעם העבודה ועד לפתיחת עסק, לימודים וכדומה. לא מעט תושבי חוץ מעוניינים לרכוש דירה בארץ. בין אם מדובר על דירה להשקעה ובין אם מדובר על דירה, המיועדת עבורם במידה וירצו לחזור לחיות בארץ בשנים הקרובות. אך חשוב להבין כי תושבי חוץ נתקלים לא פעם בקשיים שונים. אשר הבנקים וגופי המימון מערימים עליהם, מאחר והם נאלצים להוכיח את המצב הפיננסי שלהם, לצורך קבלת המשכנתא.

אנו בחברת מסלולים נשמח לסייע ולייעץ לכם בנושא של קבלת משכנתא לתושבי חוץ. אנו מתחייבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולהקפיד על שקיפות, הגינות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

משכנתא לתושבי חוץ

משכנתא לתושבי חוץ – מה מעולם לא סיפרו לכם?

קודם כל, כדאי לדעת כי לא מעט תושבי חוץ מעוניינים לרכוש דירה בארץ. על מנת להבטיח לעצמם ביטחון כלכלי מסוים, על רקע האנטישמיות הגואה בחו"ל. מעבר לכך, יש לזכור כי התשואה על דירות בארץ נחשבת לגבוהה ומשתלמת במיוחד. לכן אין זה מפתיע כי תושבי חוץ רבים מעוניינים לבצע השקעות מסוג זה. אך תנאי המימון הנוקשים לצד מחירי הדירות העולים, מקשים היום על תושבי החוץ לרכוש לעצמם דירה בארץ. לעומת שנים קודמות בהם נרשמה עליה משמעותית ברכישת הדירות. רוב גופי המימון אינם ממהרים להעניק משכנתא לתושבי חוץ.זאת מאחר ומרכז החיים שלהם אינם בארץ. לכן הגופים השונים אינם יכולים להבטיח לעצמם את החזר ההלוואה. נכון להיום, כל תושב חוץ יכול לקבל משכנתא בארץ אבל רק עד לסכום של 50% מערך הדירה. מאחר ולא לכולם יש הון עצמי בשווי של 50% מערך הדירה, רבים מתקשים לרכוש את הדירה המיוחלת. אומנם אין מדובר כאן על חוק מדינה, אך רוב הבנקים אינם מוכנים להתגמש בנושא.

מה כדאי לדעת לגבי תהליך קבלת משכנתא לתושבי חוץ?

כדאי לציין כי רוב הבנקים לא יהיו מוכנים לספק משכנתא בסכום הגדול מ- 50% מערך הדירה, מאחר ותושבי חוץ אינם מסוגלים לספק את הביטחונות הקיימים אצל תושבי הארץ. חשוב לציין כי אחוזי המימון אינם משתנים בין תושבי חוץ המעוניינים לרכוש את הדירה הראשונה שלהם בארץ או הדירה הרביעית שלהם. אך במידה והם יחליטו לקחת משכנתא, כל מסלולי המשכנתא העומדים לרשות תושבי הארץ, יהיו זמינים עבורם. חלק מהבנקים אף מסכימים לספק מסלול משכנתא מלא במט"ח. למרות שתושבי הארץ מוגבלים במסלול זה אך ורק לשליש מסכום המשכנתא. כמובן שעל מנת לקבל אישור עקרוני למשכנתא. תושבי החוץ נאלצים להציג את כל הטפסים והאישורים ההכרחיים. כגון דרכון, תלושי שכר, דפי חשבון בנק משלושת החודשים האחרונים וכדומה.

משכנתא לתושבי חוץ.

משכנתא לתושבי חוץ – כיצד לעשות זאת נכון?

רוב הבנקים בארץ הקצו סניפים ספציפיים המתעסקים עם מתן משכנתא לתושבי חוץ. מאחר ויש צורך לשלוט בשפות זרות ולהכיר את כל הנהלים ההכרחיים. מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה, המתמחה בתחום. על מנת לזרז את התהליך ולהגדיל את הסיכויים לאישור. רק יועץ המתמחה בתחום, יכיר את כל הניואנסים השונים. לכן, יוכל לחסוך לכם המון זמן וכסף במהלך התהליך.

אנו בחברת מסלולים נשמח לסייע ולהקל עליכם בתהליך קבלת משכנתא לתושבי חוץ. אנו נהנים משנים של וותק וניסיון בתחום. נשמח לספק לכם שירות אישי, אדיב ומקצועי לכל אורך הדרך. 

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*