זכאות למשכנתא לנכים – כל מה שחשוב להכיר

אין ספק כי המשכנתא מהווה את אחד הכלים העיקריים עבור כל מי שמעוניין לרכוש דירה בארץ, מאחר ורוב האנשים אינם מחזיקים בהון העצמי הדרוש, על מנת לרכוש לעצמם דירה ללא משכנתא מהבנק. בשל יוקר המחייה, רוב הזוגות והמשפחות הצעירות נאלצים להסתמך על הבנק, על מנת לאפשר לעצמם לחיות בדירה שלהם, ולא להסתמך על שוק השכירות הלא יציב. אך חשוב להבין כי לא מעט נכים מתקשים לקחת משכנתא מהבנק. מאחר ורוב הבנקים אינם ממהרים לאשר משכנתא לנכים, שלא תמיד מסוגלים להחזיר את ההשקעה. 

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לסייע לכם לקבל זכאות למשכנתא לנכים. זאת בזכות הוותק והניסיון הרב שלנו בתחום. אנחנו מתמחים בתחום המשכנתא ונשמח לסייע ולייעץ לכם. על מנת להפוך את התהליך למהיר, יעיל ופשוט יותר. אנו מתחייבים לשירות אישי, תוצאות ברמה הגבוהה ביותר וכמובן שקיפות מידע וגילוי נאות.

תוכן עניינים:

זכאות למשכנתא לנכים - כל מה שחשוב להכיר

זכאות למשכנתא לנכים – היבטים חשובים שיש להכיר 

נכון להיום רוב הנכים מתקשים לקבל משכנתא מהבנק, מאחר וברוב המקרים, הבנק אינו ממהר לאשר את הלוואת המשכנתא. יש לזכור כי על מנת לקבל אישור משכנתא, יש צורך קודם כל לעשות ביטוח משכנתא, המורכב מביטוח חיים וביטוח מבנה. אומנם אין שום בעיה לרכוש ביטוח מבנה, אך רוב הנכים מתקשים לרכוש ביטוח חיים. זאת מאחר ורוב חברות הביטוח מסרבות לבטח אותם. בשל הנכות שלהם, ישנו קושי לקבל אישור לביטוח חיים, דבר שמונע מהבנק לאשר את הלוואת המשכנתא. כתוצאה מכך, נוצר מצב אבסורדי, שבו הנכים בארץ אינם מסוגלים לקבל משכנתא. לכן אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה. כמו כן, כדאי לדעת כי חלק מהבנקים אינם מכירים בקצבת הנכות בתור הכנסה חודשית, ולכן אינם מאשרים את המשכנתא.

זכאות למשכנתא לנכים – קשיים שונים בתהליך

חלק מהנכים אינם כשירים מבחינה משפטית לצורך חתימה על משכנתא. לכן הם נאלצים לעבור תהליך ארוך, מסורבל ומורכב, אשר מקשה משמעותית על קבלת המשכנתא. לעומת מקרים אחרים, בהם האפוטרופוס יכול לחתום בשמם. בכל הנוגע לאישור משכנתא, יש צורך באישור מיוחד מבית המשפט. ההתנהלות מול בית המשפט צורכת לא מעט זמן, סבלנות ומשאבים, לכן אין זה מפתיע כי רבים מוותרים מראש על התענוג. מעבר לכך, כדאי לדעת כי על מנת לבצע מחזור משכנתא. לצורך שיפור תנאים והקטנת ההחזר החודשי, יש צורך לחדש את ביטוח החיים. אך במקרה של אדם, אשר סובל מנכות כתוצאה ממחלה או תאונה, אשר התרחשה לאחר קבלת המשכנתא הראשונית, ישנו סיכוי גבוה כי חברות הביטוח לא יסכימו לבטח אותו מחדש.

מה כדאי לדעת לגבי זכאות למשכנתא לנכים?

נכון להיום ישנה מודעות הולכת וגוברת לעניין הנכים. מאחר ואין שום סיבה שתהיה אפליה בתנאים המוצעים להם. בדיוק כפי שהנכים נאבקים למען שיפור התנאים שלהם ונהנים מכוח רב. זאת בהיותם מאוגדים תחת איגוד חזק ועוצמתי, כך רק הגיוני כי יהיה פתרון לסירוב הבנקים להעניק משכנתא לנכים. היום רוב הבנקים מוכנים להעניק פטור מביטוח חיים לנכים, במידה והם מסורבים על ידי חברות הביטוח השונות. אך בדרך כלל, הפטור ניתן אך ורק במידה וללווה יש בן או בת זוג, הנהנים מהכנסה מהותית. בצרוה כזו, הבנק מבטיח לעצמו החזר השקעה ולכן מוכן לאשר את המשכנתא המיוחלת.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לספק לכם יעוץ משכנתא מקצועי ואמין, וכמובן לסייע לכם בהתנהלות מול הבנקים.

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*