מה עושים במקרה שהבנק מסרב לתת לכם משכנתא

אנשים רבים מגלים להפתעתם כי הבנק מסרב לאשר להם משכנתא. דבר שללא ספק עלול לגרום לכל אחד לתחושות קשות ומייאשות במיוחד. יש לזכור כי רוב האנשים אינם מסוגלים היום לרכוש דירה ללא משכנתא. לכן אין מנוס אלא לפנות לאחד הבנקים, על מנת לקבל מימון. הבנק חייב להעריך את רמת הסיכון של הלקוח, לפני שהוא מספק לו סכום כסף משמעותי. במידה ומדובר על אדם שמתקשה להחזיר הלוואות למשל, חלק מהבנקים יבחרו לסרב לבקשה למשכנתא, בעוד שבנקים אחרים עלולים להציע אך ורק ריביות גבוהות ותנאים פחות אופטימליים.

לכן אנו בחברת מסלולים נשמח לסייע ולייעץ לכם. זאת במטרה לאפשר לכל אחד לקבל משכנתא בתנאים האופטימליים ביותר.

מה עושים במקרה שהבנק מסרב לתת לכם משכנתא

הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? יש למי לפנות!

כל מי שהגיע לבנק לצורך קבלת משכנתא ונתקל בסירוב, חייב לזכור כי אין מדובר על גזירה משמיים. באמצעות פניה לחברה מקצועית ואמינה המתמחה בתחום, ניתן להבין מהן דרכי הפעולה העומדות לפניכם, במטרה לקבל משכנתא בתנאים המשתלמים ביותר עבורכם. חשוב להבין כי רק חברה מנוסה ומקצועית המתמחה בתחום, תוכל להעניק לכם את הייעוץ, הסיוע והליווי המקצועי ביותר. על מנת לאפשר לכם ליהנות ממשכנתא בתנאים נוחים, לצורך רכישת נכס. כדאי לדעת כי כל בקשה לקבלת משכנתא נבחנת על ידי הבנק בצורה הקפדנית ביותר. תוך כדי התחשבות במגוון רחב של גורמים וקריטריונים שונים. הבנק לוקח בחשבון את גילכם, רמת ההכנסה שלכם, היכולת שלכם לעמוד בתשלומי המשכנתא ועוד. במידה והבנק מאמין כי הסיכון יהיה גבוה מידי, הוא רשאי לסרב לבקשת המשכנתא. אך באמצעות יועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה, ניתן לשנות לחלוטין את המצב.

סירוב לבקשת משכנתא – מהן הסיבות האפשריות לכך?

הבנקים דוחים מידי יום לא מעט בקשות משכנתא, מאחר והם אינם מעוניינים לקחת סיכונים מיותרים. בדרך כלל, מדובר על אנשים המתקשים להחזיר חובות, או לחילופין, אנשים המחזיקים בחשבונות מעוקלים, תיקי הוצאה לפועל פתוחים או אנשים הנמצאים במהלך הליך פשיטת רגל. ישנם קריטריונים ברורים לסירוב משכנתא, כמו למשל- גיל ורמת הכנסה. הבנק אינו מעוניין להעניק משכנתא לאנשים בעלי יכולת החזר נמוכה, או לחילופין, אנשים המחזיקים בהכנסה לא יציבה. כמו כן, הבנקים אינם אוהבים לאשר משכנתא לאנשים מבוגרים. זאת מפני החשש מפני פטירה בטרם סיום תקופת ההלוואה. בנוסף, הבנקים אינם ממהרים לאשר משכנתא לאנשים שחוו קשיים שונים בניהול החשבון שלהם. דוגמאות לכך, במקרים של צ'קים שחזרו, הוראות קבע שלא כובדו וכדומה.

מה עושים במקרה שהבנק מסרב לתת לכם משכנתא

מיהם מסורבי משכנתא ומהן האופציות העומדות לרשותם?

קודם כל, כדאי לציין כי ברוב המקרים אין הבדל משמעותי בין תנאי ההחזר וסוגי המשכנתא עבור כל מי שמעוניין לקחת משכנתא שניה. בחלק מהמקרים, ניתן אף לקבל תנאים מועדפים, מאחר ומדובר על אנשים שכבר הוכיחו את היכולת שלהם לעמוד בהחזרים החודשיים. ההבדלים העיקריים מתמקדים בשיעור המימון ובצורת המיסוי. בנק ישראל קבע כי שיעור המימון במקרים אלו עומד על 50% משווי הנכס, דבר המצריך הון עצמי משמעותי.

אנו בחברת מסלולים נשמח לסייע לכם לקבל הלוואת משכנתא בצורה המהירה והפשוטה ביותר. 

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*